Skip to main content
Tallinna Kunstihoone

Tagasiside

Oleme “Vaatamise kooli” on loonud nii õpilastele kui Sulle, hea õpetaja, et saaksid luua kergusega põnevaid õpikogemusi, mis on kooskõlas ka õppekavaga. Oleme Sinu igapäevase töö fännid ja meil on hea meel, kui saame üheskoos tuua õppimise teekonnale sisukat elevust!

 

Rõõmsa kohtumiseni!

Olesja, Aljona, Minni

 

Meist pressis:

„Vaatamise kool“ ärgitab õpilasi tippkunsti abil kaasa mõtlema

 

“Vaatamise koolist” Eesti Päevalehes

“Vaatamise koolist” ja kunstist kui sotsiaalsest liimist Müürilehes 

 “Vaatamise koolist” Õpetajate lehes 

 

Tallinna Südalinna Kooli  klassi õpetaja:  “Eel- ja muuseumitunnid olid väga toredad. Lastele hästi meeldis, et sai ka videotunni vormis tundi proovitud ning muidugi see, et keegi teine peale oma õpetaja neile vahelduseks tundi andis. Kunstihoone külastus oli samuti väga tore ja informatiivne, kõik tulid rõõmsalt tagasi. Kõik juhised olid väga arusaadavad.

See töö teema läks hästi kokku meie matemaatikas õpitud sirgjoonte, -lõikude ja punktidega. Lõpuks saimegi teha täpselt nii, et kõigepealt matemaatikas joonestasime ning peale seda oli kohe kunstitund, kus tegime antud tööd”

 

õp. Maide, Sindi kool:  “Lastele meeldis kogu programm ja kui võimalik, siis olid kõik nõus veel edasi ka minema. See “Punkt, joon ja pind” oli laste pilgu läbi “põnev, huvitav, et oli täpike ja kui tõmbad, siis tuli kohe joon ja kui teine hoidis käest kinni ja tekitas ringi sinu käega”. Ja muidugi meeldis pr. Minni juhendamine, mis oli nii rahulik, kannatlik ja meeldiv

Edasi oli siis näitusel kohtumine, mille käigus tekkinud punase lindi ajajoon, kus igaüks leidis endale koha. Ja mustrid. 

Lõpuks täitsime töövihikuid, mida tegime huvi ja rõõmuga. Lastele meeldisid tööd kivist-rauast ja täppide leidmine. 

Kokkuvõttes oli äärmiselt tore programm ja lastele väga vajalik. Tõsiselt vajalik, sest ise ma kindlasti sellisel kujul kunsti lasteni tuua ei oleks osanud” 

 

Südalinna kool 2b õpetaja Kooli Hüpiknäitusest: “Valisime materjalideks karvapallid, karvatraadid, tikud, paelad. Papile materjalide kleepimiseks kasutati PVA-liimi. Teose viimistlemiseks kasutati vilt- ja värvipliiatseid. Tööd said kõik omanäolised ja osati väga hästi kujutada punkti ja joont ning kokku saadi huvitavad pinnad. Lapsed olid tööd tehes väga õhinal ja neile meeldis tund väga. Saadan laste töödest pildid. Sellistes projektides osaleks teinekordi meelsasti. Tänan huvitava kogemuse eest!”